Ата-аналарға - 20 бөбекжай – бақшасы http://20-taraz.balabaqshasy.kz/ ru Ата-аналарға - 20 бөбекжай – бақшасы DataLife Engine Жазғы сайыстар "Айгөлек"ересек тобы.тәрбиеші педагог-модератор Наржанова Н.С http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/375-zhazy-sajystar-ajglekeresek-tobytrbiesh-pedagog-moderator-narzhanova-ns.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/375-zhazy-sajystar-ajglekeresek-tobytrbiesh-pedagog-moderator-narzhanova-ns.html https://www.facebook.com/share/v/171ajH3dox/​​​]]> https://www.facebook.com/share/v/171ajH3dox/​​​]]> admin1 Tue, 15 Jul 2025 14:23:53 +0600 "Бала қауіпсіздігі басты назарда" ата-аналар жиналысы http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/372-bala-aupszdg-basty-nazarda-ata-analar-zhinalysy.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/372-bala-aupszdg-basty-nazarda-ata-analar-zhinalysy.html ]]> ]]> admin1 Fri, 30 May 2025 18:59:39 +0600 Ата-аналарға арналған консультациялық пункт.«Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы ата-ананың рөлі» http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/336-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punktbalalardy-shyarmashyly-ablettern-damytuday-ata-anany-rl.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/336-ata-analara-arnalan-konsultacijaly-punktbalalardy-shyarmashyly-ablettern-damytuday-ata-anany-rl.html «Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы ата-ананың рөлі»

Мектеп жасына дейінгі балалар бейнелеу өнерімен жалпы топтық сабақтардан тыс та, ойынға бөлінген уақыт мезгілінде шұғылданады. Тәрбиеші бұл ынтаны, алынған бейнелеу дағдыларын қолдануда бала шығармашылығын қолдап отырады. Іс әрекеттің түрлеріне үңілсек, сурет салу, жапсыру, мүсіндеу, құрастыру – балалардың шығармашылық белсенділігін көресту үлкен мүмкіндік беретін сабақтардың бірі. Балалардың шығармашылығын ұйымдастырудың ерекше өзіндік мәні бар. Адамдардың жаңа әлеміне, олардың қарым- қатынасының ерекшеліктеріне қызығушылық қарым – қатынастық жаңа басым түрін анықтайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларда айналасындағыларды сөйлеуін және бақылай отырып, бағалаушылық сипаты пайда болады. Олар өздері өзгерте, жаңа сөздер ойлап табуға белсенді тәжірибелер жасайды, сөйлеу іс – әрекетіне шығармашылықпен кіріседі. Жұмбақтар, ертегілер, әңгімелер ойлап табады.  Балаларда ойлау обьектісі арқылы сөйлеуге қызығушылық пайда болады. Бірдей жастағы балалардың сөздік қоры, байланыстыру, сауаттылық жағынан шығармашылық сөйлеу қабілеті жағынан айырмашылықтары айқындалады. Балалардың логикалық ойлау қабілеті, интелектуалдық дарындылығы еске сақтау қабілеттері арқылы, өз бетімен ойлау қабілеттері арқылыжоғарылай түседі. Шығармаларды, әңгімелерді, ертегілерді еске түсіріп сөйлеу шығармашылығын дамыта отырып, театрлық көрсетулер ұйымдастыруға болады. Ойын кезінде балалардың қимыл әрекетімен қатар ойлау қабілеттерін, тілдерін дамыту жұмыстары арқылы шартты, мақсатты, ережелі ойындарды біле отырып, ол ойындарға шығармашылығын қосып та ойнайды, кейбір ойындарды өздері де өзгерте алады. Музыкалық сабақтарда балалардың іс әрекеті оқу және шығармашылық тапсырмаларды орындауға бағытталған. Олар орындау дағдыларын игере бастайды.

Мектеп жасына дейінгі бала психикасының қалыптасуы мен дамуы оның есейген шағымен салыстырғанда шапшаң жүреді. Балалық шақтың осы таңғажайып мүмкіншіліктері мидың, белгілі бір жүйке құрылымдарының толысып, пісіп — жетілуіне және олардың функционалдық қасиеттеріне байланысты. Бұдан шығатыны мектепке дейінгі кезеңдегі баланың жас ерекшеліктеріне байланысты қасиеттер оның шығармашылық қабілеті дамуының негізін қалайтын жағдайларды тудырады.

Балалардың шығармашылық қиялы мен қабілеттерін дамыту, олардың практикалық дағдыларды именденуі сәбилік кезеңнен басталады. Баланың ақыл-ой ерекшеліктері жаратылыстан шығармашылық, ізденгіштік сипаттарға ие, алайда оны дұрыс бағытта дамыту жағдайлары әрқилы, сондықтан баланың ақыл-ой қабілетін дамыту, оның нақты дара ерекшеліктерін ескеріп тәрбиелеуге байланысты балалардың толыққанды ақыл-ой тәрбиесін сенсорлық процестерді қалыптастырудан бастау қажет.

— Баланың бойында батылдық, еркіндік, ұшқырлық, сезімталдық сияқты қасиеттермен қатар ерекше ой қызметі, қайшылықтарды түсіну, заңдылықтарды анықтау, шығармашылыққа деген құштарлық дамиды.

Балалардың осындай шығармашылығын ұйымдастыра отырып өмір сүруге қабілетті, өзіндік дамуға даяр, өзін таныта алатын және өзі үшін де, қоғам үшін де бар мүмкіндігі пайдаланатын шығармашыл, құзіретті тұлғаны тәрбиелеуге жұмыстанудың маңызы зор болмақ.

Қорыта айтқанда, ұзақ жылдар бойы шығармашылық барлық адамның қолынан келе бермейді деп қарастырылып келсе, қазіргі ғылым жетістіктері негізіне қабілеттің мұндай дәрежесіне белгілі бір шарттар орындалған жағдайда кез келген баланы шығармашылыққа бейімдеуге болатыны көп айтылуда. Адамның шығармашылыққа ынтасы оның өз даралығын, өз қабілеттерін іске асыруға жол ашады.



]]>
]]> admin1 Mon, 31 Mar 2025 08:51:12 +0600
"Әжемнің ертегісі" Тақырыбы: "Мақта қыз бен мысық" http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/330-zhemn-ertegs-tayryby-mata-yz-ben-mysy.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/330-zhemn-ertegs-tayryby-mata-yz-ben-mysy.html ]]> ]]> admin1 Wed, 05 Feb 2025 18:28:14 +0600 Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев “Ана, сен бақыттысың! Мақсаты: http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/332-tayryby-maali-maataev-ana-sen-bayttysy-masaty-balalardy-mejrmdlkke-stamdylya-trbieleu-staza-ata-anaa-degen-rmet-syjyn-arttyru-ana-ebegn-adrlej-bluge-jretu-kbelek-eresek-tobyny-trbielenushs-z.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/raboty-detei/332-tayryby-maali-maataev-ana-sen-bayttysy-masaty-balalardy-mejrmdlkke-stamdylya-trbieleu-staza-ata-anaa-degen-rmet-syjyn-arttyru-ana-ebegn-adrlej-bluge-jretu-kbelek-eresek-tobyny-trbielenushs-z.html ]]> ]]> admin1 Tue, 04 Feb 2025 18:11:28 +0600 "Ата-аналарға арналған консультативтік пункт" жоспарына сәйкес."Тамақтану-салауатты өмір салтының кепілі" атты балабақша медбикесі Суюндукова Гулжан Жақсылықовна ата-аналарға кеңес берді.сіі" http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/327-ata-analara-arnalan-konsultativtk-punkt-zhosparyna-sjkestamatanu-salauatty-mr-saltyny-kepl-atty-balabasha-medbikes-sujundukova-gulzhan-zhasylyovna-ata-analara-kees-berds.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/327-ata-analara-arnalan-konsultativtk-punkt-zhosparyna-sjkestamatanu-salauatty-mr-saltyny-kepl-atty-balabasha-medbikes-sujundukova-gulzhan-zhasylyovna-ata-analara-kees-berds.html ]]> ]]> admin1 Wed, 08 Jan 2025 18:56:10 +0600 Ата-аналарға арналған кеңес http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/328-ata-analara-arnalan-kees.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/328-ata-analara-arnalan-kees.html ]]> ]]> admin1 Wed, 08 Jan 2025 10:19:51 +0600 Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында "Мейірім сыйла!" акциясы "Бозторғай" ересек тобы Тәрбиеші педагог-модератор Аширова Аружан Жумагалиевна http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/324-brttas-trbie-badarlamasy-ajasynda-mejrm-syjla-akcijasy-boztoraj-eresek-toby-trbiesh-pedagog-moderator-ashirova-aruzhan-zhumagalievna.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/324-brttas-trbie-badarlamasy-ajasynda-mejrm-syjla-akcijasy-boztoraj-eresek-toby-trbiesh-pedagog-moderator-ashirova-aruzhan-zhumagalievna.html ]]> ]]> admin1 Wed, 27 Nov 2024 17:22:55 +0600 Біртұтас тәрбие бағдарламасы аясында "Әжелер мектебі" "Көбелек" ересек тобының тәрбиеленушісі Нұртай Айзия әжесімен бірге Жетекшісі: Наржанова Назира Сәкенқызы http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/326-brttas-trbie-badarlamasy-ajasynda-zheler-mekteb-kbelek-eresek-tobyny-trbielenushs-nrtaj-ajzija-zhesmen-brge-zhetekshs-narzhanova-nazira-skenyzy.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/o-detskom-sade/326-brttas-trbie-badarlamasy-ajasynda-zheler-mekteb-kbelek-eresek-tobyny-trbielenushs-nrtaj-ajzija-zhesmen-brge-zhetekshs-narzhanova-nazira-skenyzy.html ]]> ]]> admin1 Mon, 25 Nov 2024 17:31:54 +0600 Консультациялық пункт жұмысынан.Психолог:Алтынханқызы Жансаяның "Үй жағдайында балаларды дамытушы ойындар"тақырыбында кеңес http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/320-konsultacijaly-punkt-zhmysynanpsihologaltynhanyzy-zhansajany-j-zhadajynda-balalardy-damytushy-ojyndartayrybynda-kees.html http://20-taraz.balabaqshasy.kz/roditelyam/320-konsultacijaly-punkt-zhmysynanpsihologaltynhanyzy-zhansajany-j-zhadajynda-balalardy-damytushy-ojyndartayrybynda-kees.html ]]> «Үй жағдайында балаларды дамытуға арналған ойындар»

Мақсаты: ата-аналардың үй жағдайында көп күш пен уакыт жұмсамай кіші жас балаларынын ұсақ қол моторикасы мен сенсорлық дамуын қалыптастыруға көмектесу.

Міндеттері:

Ата-аналарды сенсорлық тәрбие ұғымымен таныстыру;

Үй жағдайында ұйымдастыруға болатын сенсорлык калыптасу мен ұсак кол моторикасын дамытуға арналған ойындар және жаттығулармен таныстыру;

Отбасы мен мектепке дейінгі мекеме арасындағы карым-катынасты нығайтуға жағдай жасау және ата-аналар мен балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Сенсорлық даму балалардың кіші жастағы жалпы дамуының негізін құрайтын басты бөлігі болып табылады.

Баланың бойына акыл-ой күштерін, ойлауын дамытудағы және акыл-ой, енбек мәдениетін дамыту ен алдымен балага сенсорлык тәрбие беруден бастау алады. Сенсорлық тәрбие аркылы бала айналадағы заттардын жеке каснеттерін, яғни көлемі, түсі, кеністіктегі орны, дәмі, иісі және т.с.с. таниды

Сенсорика баланың даму үдерісінде сырткы ортаны кабылдап және айналадағы болып жаткан заттарды, коршаған ортадағы өзгерістерді көз алдына елестетіп, сезінуіне бағытталған.

Сенсорлык тәрбиенің маныздылығы мынада:

Интеллектуалды дамудың негізі болып табылады

Баланың коршаған ортамен карым-катынасы кезінде алынған түсініксіздіктерді ретке келтіру;

Байқағыштыктарын дамыту;

Шынайы өмірге дайындайды;

Эстетикалык сезіміне белсенді түрде әсер етеді;

Қиялдың дамуна негіз болып табылады:

Зейінін дамытады;

Балага жана пән-танымдылык кызмет тәсілдерін игеруге мүмкіндік береді;

Сенсорлық үлгі-өнегені игеруді камтамасыз етеді;

Оку іс-әрекетінің  дағдыларын камтамасыз етеді:

Баланың сөздік корынын ұлғаюына әсер етеді:

Көру, есту, бейнелі және т.б. есте сактау түрлерінін дамуына әсер етеді.

Әр жастың сенсорлық тәрбие алдында өзіндік міндеттері бар. Ерте жастан-ақ түс, пішін, мөлшер туралы ой елестері көбейе түседі. Осы ой елестерінің әртүрлі болуы манызды. Бұл баланы түрлі сапалы түс спектрларымен, геометриялық пішіндермен, шеңбер, сопақ, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, дөнгелек, текше, кірпіштермен таныстыру керектігін түсіндірелі. Танымдық және сөздік шеберлігін дамыту, көру, сезу, қозғалу, салыстыру аркылы түсті, пішінді, өлшемді анықтау. Түсіну және де сөйлегенде көлем мен пішін атауларын колдану

Баланың ең сүйікті ісі не? Әрине, ойын! Балалар үйде, аулада, балабакшада, қонақта да ойнайды. Ойын аркылы коршаған ортаны, өзінің ішкі әлемін танып біледі.Кіші жаста ойын арқылы сезім мүшелері дамидыОйын аркылы коршаған ортаны, өзінің ішкі элемтін танып біледі. Кіші жаста ойын аркылы сәбидің сезім мүшелері дамиды. Оның есту, көру, дәм сезу әсерлері күшее түседі. Бұл кезенде зерттеу әрекеті мен козғалыс белсенділігінің негізі каланады. Сәби заттардын касиеттерін бар мүмкіншілігін пайдалана отырып, аса белсенділікпен зерттейді. Затты козгап, ұстап көреді, аузына салып, дәмін көреді.

Құрметті ата-аналар, мен бүгін сіздердің назарларынызға өте карапайым, сонымен катар ете кызыкты ойындар ұсынамын. Бұл ойындарды сәбилерінізбен тура ас бөлмесінде ұйымдастыра аласыздар. Негізгісі бұл ойындар аса дайындықты талап етпейді. Ойын құралдары ретінде әр үйден табылатын заттар колданылады

«Мозайка» ойыны. Түстері әртүрлі және түрлі көлемді түймелерді таңдап алыңыз. Пластикалық бөтелкелердің тығындарын да қолдануға болады. Алдымен өзініз сурет құрастырып көрініз, кейін сәбиіңізді өз бетінше дәл сондай сурет құрастыруын өтінініз. Баланыз сіздің көмегінізсіз сурет салып үйренгеннен кейін одан баска суреттер ойлап табуды өтінініз. Түйме мозайкасынан құламайтын қуыршақ, көбелек, аккала, …

Сонымен аздап ойнап алайық. Шұңғыл ыдыска үрмебұршағын саламыз да нан илегендей кейіп танытамыз. Ал егер екі түсті үрмебұршағын салсак, екеуін айырып алуды ұсынамыз. Бұл әрине тағы да сенсорика.

Мен алдында атап өткендей сенсорлык даму мен ұсак кол моторикасының дамуы бір-бірімен тығыз байланысты. Қазір бір үрмебұршағын алып алдымен бас бармақ пен сұқ саусак, сосын бас бармак пен ортан саусак, сосын бас бармақ пен аты жоқ саусакпен алып көріңіз... қалай? ал балаларға оны жасау тіпті киын. Үйде осындай жаттығулар жасасаныздар сіздін сәбиіңіздің ұсак кол моторикасы әлде калай каркынды дамитын болады. Ал егер ойын сонында баланыз «тосын сый» (кішкентай ойыншық немесе кәмпит) тауып алса, бала қуанышында шық болмасына сенемін.

Мен бүгін сіздерді баланыздың бос уакытын пайдалы етудін аз ғана мөлшерімен таныстырдым. Өздерініздің бар мүмкіншіліктерініз бен шығармашылығынызлы пайдаланыныз және ең негізгісі, баланызбен әрдайым сөйлесіп, табиғат құбылысын, түстер мен пішіндерді, өзініздің бар әрекетінізді атымен атаныз. Бала әрдайым түрлі акпарат алып отырсын, шаршап калады деп кобалжымаңыз. Окыту неғұрлым еркін болса, соғұрлым оңай, әрі женіл өтеді. Сәбиіңізбен дамытушы ойын және көңілді ойындар ойнаңыз. Ойын барысына қатысып отырыңыз. Бұл балаңыз бен сіздің араңыздағы байланысты күшейте түседі.



]]>
admin1 Mon, 14 Oct 2024 10:29:52 +0600